کاردرمانی ضایعه نخاعی در شرق تهران

کاردرمانی ضایعه نخاعی در شرق تهران

اگر برای کاردرمانی ضایعه نخاعی در شرق تهران به دنبال مرکزی معتبر و مطمئن هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید. کار درمانی برای افراد دارای ضایعه نخاعی بسیار مهم و حیاتی است. چرا که می تواند به بهبود شرایط بدنی و افزایش استقلال این افراد در زندگی کمک بسزایی کند. آسیب های نخاعی زندگی افراد را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار می دهند که از جمله آن می توان به مشکلات حرکتی اشاره کرد. جلسات کاردرمانی به افراد کمک می کند تا زندگی روزمره بهتری داشته باشند.

افراد ممکن است بر اثر سانحه تصادف، آسیب ورزشی و یا به صورت مادرزادی، دچار آسیب های نخاعی باشند. نخاع از گردن شروع شده و تا انتهای کمر ادامه دارد. به همین خاطر نیز قسمت ضایعه نخاعی ، نشانه و شدت آن در هر فردی با دیگری تفاوت دارد. در مراکز توانبخشی و کاردرمانی، افراد متخصص با عنوان کاردرمانگر، شدت آسیب نخاعی را مورد ارزیابی قرار داده و برای بیماران به صورت اختصاصی برنامه درمانی را تنظیم می کنند. کار درمانی در طی چندین جلسه انجام می شود و می تواند در افزایش کیفیت زندگی بیماران بسیار موثر باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا برای یافتن بهترین مرکز کاردرمانی در شرق تهران برای افراد ضایعه نخاعی به شما کمک کنیم.

کاردرمانی برای بیماران ضایعه نخاعی در شرق تهران

در واقع کاردرمانی ضایعه نخاعی در شرق تهران فرآیندی هدفمند بوده که از نظر زمانی محدودیت دارد و به بیماران آسیب نخاعی کمک می کند تا چه از نظر فیزیکی و چه ذهنی عملکرد بسیار بهتری داشته باشند. هدف اصلی این روش درمانی، کمک به افزایش استقلال افرادیست که دچار آسیب نخاعی هستند. می توان گفت که کار درمانی با تاثیرات مثبت خود می تواند به بهبود برقراری ارتباط، موفقیت در کار و تحصیل نیز کمک بسزایی کند.

اهداف اصلی کاردرمانی و توانبخشی برای آسیب های نخاعی عبارتند از:

  • تمرینات مخصوص برای تحرک در تختخواب یا ویلچر
  • تمرینات کششی و آب درمانی
  • برنامه هایی مخصوص جهت جلوگیری از ایجاد زخم های فشاری و مراقبت های پوستی ویژه
  • آموزش های مخصوص برای تحرک با استفاده از ویلچر
  • تمرین برای صحیح نشستن بیمارهای ضایعه نخاعی و افزایش تعادل جهت رسیدگی به کارهای روزمره
  • ارائه آموزش هایی به بیماران برای انجام کارهای شخصی اعم از تعویض لباس ها، خوردن غذا، استحمام، جابجایی راحت و همچنین حضور در اجتماع
  • تقویت مهارت ها برای به حداکثر رساندن استقلال در زندگی
  • بازگشت بیماران به کار یا تحصیل
  • تمرینات ایستادن

مشکلات رایج ضایعه نخاعی

کاردرمانی ضایعه نخاعی در شرق تهران کمک می کند تا از عوارض آسیب های نخاعی جلوگیری شود. همچنین این روش درمانی کمک می کند تا مشکلات رایج ضایعه نخاعی به حداقل رسیده یا به طور کلی از بین بروند. اگر هنوز هم برای دریافت خدمات کاردرمانی دچار تردید هستید، بهتر است با مشکلات آسیب های نخاعی آشنا شوید. این مشکلات عبارتند از:

  • اختلال در تنفس
  • زخم های فشاری
  • کاهش یا افزایش فشار خون
  • مشکل در عملکرد دستگاه گوارش
  • اختلال عملکرد مثانه
  • پوکی استخوان
  • خستگی مداوم
  • استخوان سازی غلط
  • کاهش چشمگیر ظرفیت حیاتی

کاردرمانی ضایعه نخاعی در تمامی مناطق شرق تهران

در قسمت شرقی استان تهران مناطق متعددی واقع شده اند که جمعیت بالایی دارند. همین موضوع باعث شده تا میزان تقاضا برای کاردرمانی ضایعه نخاعی در شرق تهران نسبت به بخش های دیگر بیشتر باشد. اگر در مناطقی نظیر تهرانپارس، رسالت، نارمک و.... ساکن هستید، با یافتن بهترین مرکز توانبخشی در قسمت شرقی استان می توانید از شر ترافیک و طی مسافت های طولانی برای کاردرمانی خلاص شوید.

کلینیک توانبخشی نسیم مردانی با داشتن چندین سال سابقه درخشان در حوزه گفتار درمانی و کاردرمانی، آماده خدمت رسانی به ساکنین شرقی تهران است. مجموعه ما در نقطه ای واقع شده که دسترسی همه افراد در شرق تهران به آن بسیار راحت می باشد. در مرکز ما حرفه ای ترین درمانگرهای کشور مشغول به فعالیت هستند و می توانند با ارائه تمرینات هدفمند، به استقلال هرچه بیشتر افراد دارای آسیب نخاعی کمک کنند.

کاردرمانی ضایعه نخاعی در تهرانپارس

افراد دارای آسیب های نخاعی برای رفت و آمد دچار مشکلات متعددی هستند. به همین خاطر نیز مراجعه به یک مرکز توانبخشی در نزدیکی محل زندگی، بسیار مهم است. کلینیک کاردرمانی نسیم با تیم توانمند و مجرب خود می تواند خدمات کاردرمانی ضایعه نخاعی در تهرانپارس را با بالاترین سطح کیفی به بیماران عزیز ارائه دهد.

کاردرمانگر ها پس از ارزیابی کامل آسیب نخاعی بیمار می توانند برنامه مخصوصی را برای بیمار تنظیم کرده و جلسات درمانی را مشخص کنند. ما به شما اطمینان می دهیم که شما در طی جلسات درمان، متوجه تغییرات چشمگیری در وضعیت فیزیکی و ذهنی خود خواهید شد. متخصصین ما در تلاشند تا با کاردرمانی به استقلال هرچه بیشتر افراد ضایعه نخاعی کمک کنند.

کاردرمانی آسیب نخاعی در رسالت

اگر ساکن منطقه رسالت  هستید، می توانید بدون طی مسافت زیاد از بهترین خدمات کاردرمانی برای ضایعه نخاعی بهره مند شوید. همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم، کلینیک توانبخشی نسیم در بخشی از شرق تهران واقع شده است که همه افراد ساکن شرق تهران دسترسی آسانی به آن دارند.

شما می توانید به منظور کاردرمانی برای هرنوع ضایعه نخاعی به ما اعتماد کنید. مرکز نسیم دارای محیطی آرام با شرایط مناسب برای بیماران است. همچنین در جلسات کاردرمانی از جدیدترین متدهای روز دنیا استفاده می شود.

جمع بندی

کاردرمانی ضایعه نخاعی در شرق تهران برای افرادی که دچار آسیب های نخاعی هستند، بسیار مهم است. اما لازم است تا برای اثربخشی این روش درمانی، حتما به یک مرکز معتبر با سابقه بالا مراجعه کنید. در این مطلب به طور کامل در مورد کار درمانی برای بیماران آسیب های نخاعی توضیحاتی را بیان کردیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

آخرین مقالات
تمرینات کاردرمانی سکته مغزی

تمرینات کاردرمانی سکته مغزی

به طور کلی سکته مغزی از جمله عارضه هایی است که مشکلات جسمی و عدم تعادل را برای افراد به همراه خواهد داشت. 1403/08/02 | 10:04
کار درمانی چقدر باید طول بکشد

کار درمانی چقدر باید طول بکشد

کار درمانی چقدر باید طول بکشد؟ یکی از سوالات رایج در مورد کار درمانی است. به طور کلی کار درمانی از جمله مهم ترین رشته های توانبخشی بوده که برای مشکلات جسمی و ذهنی در طیف گسترده ای استفاده می شود. 1403/07/30 | 10:20
دوره گفتار درمانی کودکان چقدر است ؟

دوره گفتار درمانی کودکان چقدر است ؟

به طور کلی می توان گفت کودکان می توانند بنا به دلایل مختلفی نیاز به گفتار درمانی داشته باشند. از این رو مدت زمان دوره های درمانی نیز می تواند برای هر یک از آن ها متفاوت باشد. 1403/07/25 | 11:20
برای تقویت تارهای صوتی چی بخوریم

برای تقویت تارهای صوتی چی بخوریم

مواد غذایی مختلفی وجود دارند که باعث شده تا تارهای صوتی تا حد بسیار زیادی تقویت شوند. البته که در برخی مواقع مشکلات گفتاری وجود داشته و حل آن نیاز به خدمات گفتاردرمانی دارند. 1403/07/22 | 12:13
ارزیابی گفتار کودکان چقدر طول میکشد ؟

ارزیابی گفتار کودکان چقدر طول میکشد ؟

ارزیابی گفتار کودکان چقدر طول میکشد؟ یکی از سوالات رایج والدین است. در واقع برای این که گفتار درمانگر متوجه شود که کودک شما به گفتار درمانی نیاز دارد یا خیر 1403/07/21 | 05:34
کاردرمانی برای ایستادن کودک

کاردرمانی برای ایستادن کودک

کاردرمانی برای ایستادن کودک بسیار موثر است. چرا که این روش درمانی متشکل از روش ها و تکنیک هایی بوده که به منظور تقویت مهارت های حرکتی کودک عمل می کند 1403/07/16 | 09:21

ارسال نظر

طراحی سایت توسط دودکو طراحی سایت دود